Hej (14 november)

hej allihopa har inte skrivit på ett tag så tänkte bara skriva lite för sakens skull o det blir no ganska kort.

Idag så regnade det när ja skulle till skolan det gjorde mig sur:( och jag skulle ta följe till skolan med Jacob o han hade också märkt att det regna så jag fick typ stå o vänte me johan aslänge. I skolan hade vi musik och vi har typ startat band osså ska alla spela upp en låt. O min grupp har valt mamma mia...HURRA säger jag bara:( men den e inte så svår i alla fall så jag e typ bäst i min grupp på grund av att jag har spelat gitarr. rock säger jag bara:D sen hände det typ inte så mycke på resten av dan. Nu ska jag snart på fest me laget de kommer typ bli najs:D

jaja  de va nog allt hare gött hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0