Tema vecka (8 oktober)

Hallo ni har inte skrivit på ett tag nu men men

i alla fall så har vi tema vecka på skolan nu o de e najs för ja har bara hemkunskap hela dagarna o lagar mat som jag får äta XD och vi har inga läxor o slutar kl2 varje dag:D

dag 1

idag så typ lagade vi kringlor de var rätt najs. på eftermiddan så var ja typ trött så jag drog hem o kolla tv hela dan

dag 2

idag så skulle vi göra bög-kakor med rosa socker på men vi typ brände dem så vi fick göra nya men de smaka skit endåXD
sen skulle vi typ skriva av nått pappaer så vi drog till data salen jag,axel viktor l. de va rätt kul för en 6:a (gåsen) fick spö sen drog jag hem. efter ett tag drog ja o spela fotboll men linkan,alec,joel,viktor,höjer de va fett najs men sen trampa ja linkan poå handen me dubbskor så han skada sig typ så vi drog hem.

idag

idag gjorde vi äppelkräm de va bajs-äckligt o jag sög på det så det blev typ kaos. men sen gjorde vi bröd de va rätt najs.
sen drog jag hem o va me mårten vi va typ astrött så vi typ spela data o kolla tv hela dan


de var allt skriver lite mer nån annan gång sees<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0