Då har man fixat en blogg då

Nu har jag gjort en blogg vet inte om jag tänker berätta för nån om den haha men finns väll ingen mening med att ha den anars...eller? SÅ om nån har lust att gräva lite i mitt privatliv så kan ni ju läsa bloggen som kommer att vara jätte lång snart om jag pallar skriva


regler för om  man ska läsa min blogg

  • tycka att den e jätte bra:D
  • inte klaga på stavfel (för det kommer vara många)
OCH OM NI INTE FÖLJER REGLERNA! -.-   ......så kan ja inte göra ett skit åt det för det e en almän blogg:D


jaja nu ska jag komma på nått intresant att skriva med hmmm....ehhhh???....typp....att....

fan va svårt det e att ha en bloggXD

ne men jag borde väll skriva vad jag gillar för musik mat tjejer filmer o annat stuff men pallar inte för ingen bryr säg men jag kommer troligen skriva om det endå när jag får slut på insperation haha

juste måste berätta vad det e för datum också. Det e den 29 september 08 är datumet idag och bara så alla vet så har jag STUDIEDAG! JIPPIEEEEEEEE de e FETT NAJS så, vad har jag gjort på denna härliga STUDIEDAG! jo först vakna jag kl.12.00 och märkte att jag var jävligt hungrig så jag stekte bacon och falukorv o gjorde lite nudlar sen åt jag det o kollade jay leno show XD sen satte jag på mig linserna och det gick faktist väldigt bra gjorde ba lite ont o börja bara gråta lite:D sen ringde jag mårten o kolla om vi kunde va o det gick men han hade prov imorn så han satt o gjorde läxa medans jag spelade cs hela dan men vid kl.17.40 så drog vi o mötte pappa utanför röda kvarn(BIO) för pappa hade gratis biljeter till nån film som han skulle skriva om(han e jornalist på HP) den var typ lite skum o rätt långtråkig men endå rätt najs faktist XD då fattar ni ungefär hur filmen var:D den hette typ".....Larssons.....härliga.....ögonblick" det är allt jag kommer ihåg av namnet haha sen drog jag hem och åt lite macka sen satt jag mig vid datan i typ 2 h sen hade jag inget o göra så jag gjorde ern blogg och nu sitter jag och skriver ett inlägg på den. 


Men vet ni vad nu funderar jag på att stänga av datan o kolla lite scrubs:D seees





juste PS. om nån som inte känner mig läser denna blogg(inte så troligt) så heter jag John Ardent Kågström

jaja det var nog allt för idag får se när ja skriver igen herrå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0