Utveklingssamtals dag "/ (30 september)

Idag var det en tisdag o ja vakna på morgonen. Eller vakna o vakna jag vaknar aldrig på helt men jag tog mig i alla fall upp ur sängen. Sen drog jag till skolan där hade vi matte med james han e FETT NAJS men efter det hade vi svenska och jobba lite me boken om mig själv. sen hade vi franska de va segt. sen åt vi det var korv me bröd det smaka skit. efter maten var det So o vi hade nutidskryss. Sen drog jag hem o satt mig vid datan. sen tänkten jag dra o skimma med timmy för va assugen på skim nu men då kom jag på att JAG HAR UTVEKLINGSSAMTAL JÄÄÄVVVLLLAAARRR så jag drog till utveklingssamtalet me mamma o pappa det gick typ rätt bra hade mvg i allt hahaXD sen drog jag hem o nu gör jag typ ingenting ba sitter still o tråkar


men ska dra nu sees alihopa :D ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0